CIPO recapta 16.500 € en l’última edició de l’Outlet

CIPO recapta 16.500 € en l’última edició de l’Outlet

  • CIPO bat rècords de recaptació en el seu últim Outlet, amb 16.500 €, els quals s’invertiran en el benestar emocional de les persones usuàries del Centre Ocupacional.
  • Es van fer més de 600 compres, en les quals es van adquirir un total de 1.891 peces de roba.

L’Outlet de CIPO no només supera l’objectiu marcat per l’entitat, sinó que bat rècords de recaptació: 16.500 €, els quals s’invertiran en el programa de benestar emocional destinat a les persones usuàries del Centre Ocupacional, que inclou activitats amb cavalls i d’expressió artística. Fins ara, la recaptació més alta, que va arribar als 15.011 €, s’havia aconseguit el 2022, també en l’edició primavera/estiu celebrada el mes de maig.

Amb aquesta xifra, l’entitat assoleix l’objectiu de recaptar quinze mil euros marcat prèviament. Joan Madaula, president de CIPO, s’ha mostrat molt satisfet amb els resultats d’aquesta edició: “L’objectiu era ambiciós, ja que teníem menys peces que el 2022, però la resposta de la ciutadania, un cop més, ha estat increïble”, explica.
Durant la celebració de l’Outlet al Mercat de Sant Joan, del 5 al 7 de maig, es va vendre el 43,5% de les peces de roba que van posar-se a la venda, és a dir, 1.831. Pel que fa al nombre de vendes, van registrar-se més de 600.

El degoteig de visitants va ser continu durant els tres dies, sent el divendres al matí el moment amb més afluència de públic. “Moltes persones ens visiten any rere any i acostumen a venir el divendres al matí, que és quan hi ha totes les peces disponibles”, comenta Madaula, i afegeix: “És el dia on s’aconsegueix gairebé la meitat de la facturació total de l’Outlet”. Les persones visitants són majoritàriament dones, de 45 a 65 anys. Tot i que la major part provenen de Sabadell, també es van registrar visites d’altres municipis de la comarca, com ara Terrassa, Matadepera, Sant Cugat, Montcada i Reixac, Sant Quirze del Vallès o Cerdanyola, i, fins i tot, d’altres punts com Barcelona o Sant Feliu de Llobregat.

Durant els tres dies de venda, un equip de voluntariat format per una vintena de persones es va encarregar d’atendre el públic i gestionar la caixa. Com en l’edició anterior, s’hi van sumar joves participants en projectes formatius de la Fundació Main, els quals també van participar en el muntatge i preparació previs.

No s'ha publicat cap comentari.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *