La 16a edició de l’Outlet de CIPO arriba amb un canvi d’imatge

La 16a edició de l’Outlet de CIPO arriba amb un canvi d’imatge

  • Del 10 al 12 de novembre, se celebrarà la setzena edició de l’Outlet de CIPO, amb la venda de roba de tardor/hivern, d’home i dona, al Mercat de Sant Joa
  • Fruit de la col·laboració amb l’Illa, l’Escola d’Art i Disseny de Sabadell, l’Outlet estrena un logotip en aquesta setzena edició

Del 10 al 12 de novembre, arriba l’Outlet de CIPO, de tardor/hivern, al Mercat de Sant Joan de Sabadell. Serà la setzena edició d’aquest esdeveniment bianual que ja s’ha convertit en tota una tradició a la ciutat i en l’activitat de captació de fons per excel·lència de l’entitat, amb la venda de roba de primeres marques a preus reduïts, tant d’home com de dona.  A més, torna estrenant logotip, fruit de l’acord de col·laboració amb l’Illa, l’Escola d’Art i Disseny.

Durant el segon trimestre d’aquest any, es va posar en marxa un concurs per dissenyar la imatge gràfica de l’Outlet, al qual van participar quatre alumnes del CFGS de Gràfica publicitària matriculats el curs 2022-2023. La proposta guanyadora va ser la de Gisela Morales, que va crear una tipografia personalitzada, dinàmica i propera. Joan Madaula, president de CIPO, valora molt positivament aquesta col·laboració: “Amb aquest concurs, no només donem visibilitat al talent jove local i oferim l’oportunitat de treballar en un encàrrec real, sinó que demostrem la transversalitat dels nostres projectes i el gran ventall d’opcions que hi ha a l’hora d’involucrar-s’hi”.

El nou logotip s’ha utilitzat en el material de difusió de l’Outlet, protagonitzat per persones ateses a CIPO.


L’altre canvi d’aquesta edició recau en els horaris d’obertura. Com és habitual, el divendres i el dissabte, l’Outlet obrirà de 9 h a 21 h, ininterrompudament, però, el diumenge, romandrà obert de 10 h a 15 h.

Roba amb valor social

L’Outlet és fruit de la col·laboració d’una vintena de proveïdors i botigues i la feina d’un equip de voluntariat molt fidel a la tasca de l’entitat. Gràcies a la recaptació que s’aconsegueix, l’entitat pot tirar endavant diversos projectes. “És molt encoratjador veure com tothom suma esforços per un objectiu comú que ens permet fer realitat els nostres projectes i continuar treballant per millorar la vida d’usuaris i usuàries de CIPO”, comenta Madaula.

En aquesta edició, els diners es destinaran a dues millores per a l’entitat:

  • Instauració d’un sistema d’etiquetatge intel·ligent de la roba de les persones residents a les nostres llars residència. Gràcies a aquest sistema, facilitaria la feina de l’equip d’atenció als centres residencials i de les treballadores del Servei de Bugaderia del Centre Especial de Treball i l’organització a les llars residència.
  • Solució a la manca d’espais a les instal·lacions del carrer de l’Himàlaia amb l’adequació d’una nova sala polivalent, la qual s’utilitzarà per fer formacions internes i tallers d’Artesania per la inclusió.

L’edició anterior, celebrada al maig, va assolir el rècord de recaptació amb 16.500 €, els quals s’estan invertint en el desenvolupament d’un programa de benestar emocional per a les persones ateses al Centre Ocupacional a través de l’art i d’activitats amb cavalls.

Comentaris (2)

  • Susana

    Molt bon dia
    Voldria que m:informesiu del pròxim outlet.
    No vaig poder anar al darrer, però em van parlar molt bé. Gracies!!

    • CIPO S.C.C.L.

      Hola, Susana! Moltes gràcies pel teu interès. Si et dones d’alta al nostre butlletí, rebràs informació sobre els propers Outlets de CIPO. Pots fer-ho aquí: https://cipo.cat/butlleti

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *