L’Outlet de CIPO supera totes les expectatives: recaptació de 36.000 € i més de 6.500 visitants
- L’esdeveniment consolida el Pati Turull com a ubicació clau i creix en participació, marques i voluntariat
- La recaptació es destinarà al projecte de logopèdia del Centre Ocupacional
El 19è Outlet de CIPO, celebrat del 16 al 18 de maig al Pati Turull, ha tancat portes amb resultats històrics. L’esdeveniment solidari ha recaptat uns 36.000 euros, la xifra més alta de totes les edicions celebrades fins ara. Aquesta dada representa un augment del 20% respecte l’edició anterior (30.000 € a la tardor de 2024) i un 56,5% més que ara fa un any (23.000 € a la primavera/estiu del 2024).Més de 6.500 persones han visitat l’Outlet durant els tres dies, procedents principalment de Sabadell, però també de municipis de la comarca del Vallès Occidental, del Barcelonès, del Baix Llobregat o del Maresme, entre d’altres.
L’èxit d’assistència consolida el Pati Turull de la Fundació 1859 Caixa Sabadell com a ubicació ideal per a l’esdeveniment. L’espai, cèntric i emblemàtic, facilita l’accés del públic i ha contribuït a una major afluència, coincidint també amb altres activitats programades al centre de Sabadell. “Cada edició de l’Outlet ens ajuda a donar a arribar a nous públics i a difondre la tasca que fa l’entitat a Sabadell”, explica Joan Madaula, president de CIPO.
Aquesta edició ha superat totes les anteriors també en oferta i col·laboració. S’han posat a la venda 9.400 peces de roba i complements —un 56% més que a la tardor passada— i s’ha comptat amb 42 establiments i marques col·laboradores. L’increment ha estat especialment notable entre els nous proveïdors, molts d’ells procedents d’altres municipis del Vallès. “Estem molt contents amb els resultats d’aquest any, perquè confirmen que l’Outlet de CIPO ha crescut fins a consolidar-se com un esdeveniment de ciutat”, afirma Madaula. “A partir d’ara, el nostre objectiu és mantenir aquestes xifres i continuar oferint una proposta socialment compromesa i de qualitat.”
El voluntariat ha estat, una vegada més, un dels pilars de l’èxit. Més de seixanta persones han fet possible l’esdeveniment, doblant pràcticament la participació d’ara fa un any. Aquest creixement també reflecteix una major implicació ciutadana, especialment de joves i de persones incorporades a través del Punt de Voluntariat de l’Ajuntament.
A banda de l’oferta de roba i complements, l’Outlet ha comptat amb un corner de begudes a càrrec de Malapell, amb la participació del grup de teatre Estrellats i amb la col·laboració de la Fundació Diagrama i d’estudiants en pràctiques del cicle d’Estilisme de l’Escola Illa.
Els 36.000 euros recaptats es destinaran íntegrament a finançar un projecte de logopèdia per a persones del Centre Ocupacional de CIPO amb dificultats comunicatives. Aquest servei, del qual ara podran gaudir més usuaris/es que ho necessiten, representa un valor afegit en l’atenció que proporciona CIPO al Centre Ocupacional. “Aquest projecte ens permet fer un salt qualitatiu i posar l’accent en la qualitat i la dignitat del servei que oferim. El nostre objectiu és millorar l’autonomia, facilitar la seva expressió i afavorir la seva participació activa en entorns comunitaris “, explica Jordi Garcia, gerent de l’entitat.