CIPO assoleix la major recaptació de la història de l’Outlet en la seva 18a edició: 30.000 €

CIPO assoleix la major recaptació de la història de l’Outlet en la seva 18a edició: 30.000 €

  • Els 30.000 € assolits suposen un increment del 59% de la recaptació respecte l’edició anterior de tardor/hivern, celebrada al Mercat de Sant Joan el 2023
  • L’assistència de públic en aquesta 18a edició també va ser un èxit, amb gairebé sis mil persones durant els tres dies d’Outlet
  • CIPO donarà 3.000 € per ajudar persones amb discapacitat i les seves famílies afectades de la Dana a València

Un altre èxit de l’Outlet de CIPO: 30.000 € recaptats en tres dies de vendes, una xifra que supera en 7.000 € l’edició anterior i representa un increment del 59% respecte de l’edició de tardor/ hivern del 2023, l’última celebrada al Mercat de Sant Joan, on es van recaptar 19.000 €. “Aquestes xifres confirmen, d’una banda, els avantatges que ha suposat el canvi d’ubicació al pati Turull de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, que ens ofereix més espai i es troba al centre de Sabadell, en un lloc de pas, i el gran potencial de creixement que encara té l’Outlet a tots els nivells”, explica Joan Madaula, president de CIPO.

Les vendes també han registrat unes xifres positives: de les 6.500 peces de roba que es van posar a la venda, s’hi ha venut 3.012, més de 400 respecte de l’edició anterior.

Pel que fa al públic, del 8 al 10 de novembre, segons dades de la Fundació 1859, hi van passar gairebé sis mil persones, un 60% més que al mes de maig, quan l’Outlet va estrenar aquest espai.

Per completar l’experiència de compra, de nou, La Galana va oferir un espai de bar, amb begudes i tastets, i es va exposar en primícia la nova col·lecció de marxandatge del Llaminer, que es posarà a la venda pròximament. De la venda de les bosses del personatge protagonista del Nadal sabadellenc durant l’Outlet, 2 € anaven destinats a CIPO.

Perquè tot això sigui possible, CIPO compta amb un equip de voluntariat, “l’autèntic motor de l’Outlet”, com diu Madaula, que ja arriba a la seixantena de persones. Es reparteixen les diferents tasques que implica l’esdeveniment: des de l’etiquetatge previ o el muntatge, fins a la venda i atenció al públic, el desmuntatge o la classificació i el retorn posterior de les peces sobrants. Edició rere edició s’incorporen noves persones voluntàries: “Algunes de les noves incorporacions són gent jove que s’hi vol involucrar i aquest és un aspecte molt positiu, ja que arribar al jovent és molt important a l’hora de poder projectar la tasca de les entitats futur”.

On es destina la recaptació?
Com ja va avançar l’entitat, el 10% de la recaptació, és a dir 3.000 €, es donaran a l’entitat Plena Inclusión Comunitat Valenciana, que ha posat en marxa una campanya per ajudar persones amb discapacitat intel·lectual, a les seves famílies i a les entitats de la zona que les atenen i que han patit els efectes de la Dana.

La resta de fons es destinaran al programa de connexió comunitària de CIPO. L’objectiu del projecte és potenciar la participació activa de les persones amb discapacitat en la comunitat i en el seu entorn, oferint–los acompanyament i el suport necessari fins que, si és possible, puguin fer–ho de forma autònoma.