CIPO aconsegueix la major recaptació de la història de l’Outlet i supera els 19.000 €
- • La recaptació ha crescut un 15% respecte a la de l’anterior Outlet
- • Des de divendres i fins diumenge, van registrar-se unes set-centes-cinquanta vendes, la qual cosa reflecteix una major afluència de públic
L’Outlet de CIPO no deixa de créixer. La setzena edició, celebrada aquest cap de setmana, del 10 al 13 de novembre, ha aconseguit una recaptació de rècord: més de 19.000 €. Aquesta xifra suposa un increment del 15% respecte de la recaptació més alta assolida fins al moment, 16.500 €, en l’edició de primavera/estiu d’aquest any, i del 46% si es compara amb l’anterior edició de tardor/hivern, el 2022, on es van recaptar 13.000 €.
Com és habitual, el divendres va ser el dia amb més afluència de públic i quan es va obtenir gairebé més de la meitat de la facturació total. “Les vendes de divendres sempre ens deixen intuir els resultats finals de l’Outlet, però, la veritat és que no esperàvem un xifra tan elevada, tenint en compte, a més, que estrenàvem horari i que havíem reduït les hores el diumenge, sense obrir a la tarda”, explicava Joan Madaula, president de CIPO, després de conèixer els resultats.
No només ha augmentat la recaptació aconseguida, sinó, també, el nombre de vendes, que han passat d’unes sis-centes a unes set-centes cinquanta, i de peces de roba: 1.892 de les 4.200 rebudes.
Moltes més persones van apropar-se al Mercat de Sant Joan, majoritàriament dones, de 45 a 65 anys. Cada vegada més, però, es detecten perfils més joves, gràcies, en part, a les xarxes socials.
L’Outlet no seria possible sense l’equip de voluntariat que hi ha al darrere de la seva organització. Aquest any, amb noves incorporacions, ja són una trentena de persones les que s’encarreguen de la preparació i de la recollida de la roba, així com de la venda directa. També s’han sumat nous col·laboradors al projecte, com Vallès Golf, que va cedir vals de golf i Pitch & Putt a preus reduïts per a la seva venda a l’Outlet, l’import íntegre dels quals s’ha destinat a CIPO.
On es destina la recaptació?
Hi ha dos projectes que es posaran en marxa gràcies a aquesta edició de l’Outlet. D’una banda, s’instaurarà un sistema intel·ligent de traçabilitat de la roba de les nostres llars residència, el qual facilitarà la feina al Servei de Bugaderia del Centre Especial de Treball, que s’encarrega de rentar i planxar la roba de les persones residents, i del personal d’atenció directa de les llars.
D’altra banda, també es destinarà una part de la recaptació a l’adequació d’un nou espai polivalent a les instal·lacions del carrer de l’Himàlaia, que s’utilitzarà per a realitzar els tallers d’Artesania per la inclusió, classes de ioga, sessions de fisioteràpia, formacions i reunions, entre altres usos.
No s'ha publicat cap comentari.