L’Outlet de CIPO bat rècords en la nova ubicació: 23 mil euros recaptats i 3.600 visitants
• La recaptació d’aquesta edició supera en un 21,6% la xifra més alta assolida fins ara i rep més del doble de visitants
• La ubicació de l’edifici modernista de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, nova seu de l’Outlet, va permetre una major afluència de públic i un increment de peces de roba i complements
Rècord històric de recaptació de l’Outlet de CIPO, celebrada del 31 de maig al 2 de juny. L’entitat ha aconseguit arribar als 23.105 € recaptats, una xifra que supera la més alta assolida fins ara eno un 21,6%. Va ser en l’Outlet de tardor/hivern del 2023, quan es va arribar als 19.000 €. Si fem la comparació amb els Outlets de primavera i estiu, la recaptació s’ha incrementat en un 40%, respecte al 2023 (16.500 €).
“Ha estat un èxit rotund i ens sentim molt agraïts, perquè la ciutadania s’ha bolcat amb el projecte”, comenta Joan Madaula, que ho atribueix al canvi d’ubicació i a l’increment de visitants: “El trasllat del mercat de Sant Joan a l’edifici modernista de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, a més de ser un espai més gran, ens ha permès donar més visibilitat a l’Outlet i a l’entitat. La ubicació tan cèntrica ha fet que molta més gent s’hi apropés i fes les seves compres, contribuint a l’èxit de recaptació d’aquesta edició.”
L’Outlet va rebre més del doble de públic del que es calcula que el visitava fins ara. Es van enregistrar més de 3.600 visitants durant els tres dies, provinents principalment de Sabadell, però també d’altres municipis de la comarca. “Volem que l’Outlet de CIPO sigui l’Outlet de la ciutat, amb un valor social afegit, i que contribueixi a potenciar la marca Sabadell i els resultats d’aquesta edició ens fan pensar que anem pel bon camí”, comenta Jordi Garcia, gerent de CIPO”. També s’ha detectat un canvi de tendència pel que fa a la distribució del públic: dissabte i diumenge van ser els dies amb més afluència, tot i que divendres es manté com a millor dia pel que fa a les vendes.
Les dimensions de l’espai del carrer de Gràcia també van permetre ampliar el nombre de marques, proveïdors i botigues col·laboradores fins a les 28 i posar a disposició del públic 5.900 peces de roba i complements, de les quals se’n van vendre 2.600, és a dir, el 48%. En l’edició homòloga del 2023, va ser el 43,5%, amb 1.831 peces venudes de les 4.350 totals.
Disposar de més metres quadrats va permetre oferir una experiència molt més completa, no només amb la diversificació de l’oferta incorporant nous articles de moda, sinó amb els serveis complementaris que es posaven a l’abast del públic. Durant els migdies i tardes de dissabte i diumenge es va instal·lar un corner de begudes i tastets de la botiga gastronòmica La Galana amb l’acompanyament musical del DJ Alejandro Pacho.
En aquesta edició, l’equip de voluntariat ha superat la seixantena de persones, que han realitzat tasques de recollida, retornament i preparació de la roba, així com muntatge i desmuntatge de l’espai i atenció al públic durant els dies de venda. Entre elles, hi havia els i les joves de la Fundació Main, entitat que hi col·labora des del maig del 2022.
Amb l’objectiu de potenciar el treball en xarxa, aquesta edició de l’Outlet també es va cercar noves col·laboracions. És el cas de l’adhesió de Sabadell Comerç Centre, amb la participació d’algunes botigues, o l’estada en pràctiques de dues estudiants d’Estilisme d’indumentària de l’Escola Illa.
La recaptació es destinarà al projecte comunitari d’arts escèniques que porta a terme el Centre Ocupacional, CIPO 4651, l’objectiu del qual és millorar el benestar emocional de les persones ateses a través de l’expressió artística i donar visibilitat a les creacions protagonitzades per persones amb discapacitat amb la incorporació d’aquests muntatges a les programacions de sales i teatres. El 12 i 13 de juliol, es podrà veure a L’Estruch l’obra Al meu aire! fruit d’aquest projecte, la qual combina circ, teatre i dansa.
No s'ha publicat cap comentari.