Servei de Formació interna

Apostem per la formació!

Servei de Formació interna

Una de les apostes més fermes de CIPO és potenciar l’accés a la formació i a les noves tecnologies per a tot el seu capital humà, ja que es considera la formació contínua com un valor afegit, tant per a l’entitat com per als treballadors i les treballadores que la conformen.

Degut a que CIPO s’ha d’adaptar als múltiples canvis que l’envolten, la formació és el camí que, sense dubte, ha de seguir per ser flexible i aconseguir la eficàcia dels seus recursos humans, maximitzar la productivitat i donar un servei de màxima qualitat.

Formació ocupacional
Durants els anys 2005 a 2012, CIPO ha estat Centre Col·laborador del Servei d’Ocupació de Catalunya per a la impartició de cursos de formació ocupacional adreçats a persones amb certificat de discapacitat psíquica i no ocupades, demandants d’ocupació.
Actualment CIPO no ofereix aquest servei.

Ets un formador o una formadora i tens alguna oferta formativa que encaixi amb nosaltres?

Truca’ns al 93 723 35 99, envia’ns un correu electrònic o emplena el formulari d’aquesta pàgina.

Responsable: Anna Martínez · cipopsicolegcet@cipo.cat

He llegit i accepto   l'Avís Legal i la Política de Privadesa

Pla Anual de Formació

A finals d’any, a CIPO es realitza una exhaustiva anàlisi per detectar les necessitats formatives del personal de cada departament, la qual servirà per elaborar el Programa Anual de Formació (PAF). En el PAF s’hi inclouen totes les accions formatives que es volen prioritzar però és un document viu i modificable en funció de les necessitats que vagin sorgint al llarg de l’any.

Els principals objectius del Pla Anual de Formació són, d’una banda, promocionar-se en l’àmbit personal i laboral i d’altra banda, aprendre sempre per garantir un millor servei a les persones i a les empreses.

Servei de Formació Contínua

Formació realitzada:

Durant els mesos de gener i febrer de 2020, s’han dut a terme les següents accions formatives:

  • Estimulació multisensorial i espais Snoezelen. Mòdul 1
  • Bridge, model de comunicació interpersonal
  • Potenciar les relacions comercials amb Linkedin
  • Gestió de conflictes i situacions difícils

 

Formació prevista:

  • Publicitat i comunicació externa de l’empresa
  • Dol i persones amb discapacitat
  • Agent d’igualtat a l’empresa
  • Maneig de la motoserra
  • Eines per dirigir la teva vida
  • Privacitat i gestió de la informació
  • Accessibilitat cognitiva i lectura fàcil

Esta actuación está impulsada y subvencionada por el Departamento de Empresa y Trabajo y financiada por el Fondo Social Europeo como parte de la respuesta de la Unión Europea a la pandemia de COVID-19.